В търсене на перфектно оптимизирана страница нa онлайн магазин

В търсене на перфектно оптимизирана страница нa онлайн магазин

За да се създаде един успешен онлайн магазин и да се движи в доста конкурентна ниша, трябва много време,  SEO усилия, и проучване на пазара като цяло. Изграждането на връзките в електронния магазин е много трудна задача, така че трябва да бъдете абсолютно сигурни, че всички елементи на SEO оптимизация на всяка страница,е точно – това ще помогне по-късно при изграждането на външни връзки. Ето ключовите моменти в оптимизацията на страницата на продукта  от онлайн магазин.

 Заглавие (Title)

 Няма нищо изненадващо, заглавието влияе … влияе доста. Много CMS автоматично генерират заглавки на страницата от следните данни за продукта –  {Производител} {Име на продукта} {остатък} | {името на магазина} , което не е лошо. Не е зле, но по някакъв начин  вашия онлайн магазин ще бъде един от многото такива магазини във вашата ниша. Това е основната причина за писане на заглавката ръчно.

 

Съставяйки заглавка на страница на продукта, използвайте любимия си инструмент за подбор на ключови думи. В заглавието най-важни са  първите 3-4 думи, така че ако главните фрази са в края, трябва да преразгледате заглавката.

Бонус: Ако в първите 70 признака на заглавката има място, то обезателно ги използвайте. Заглавката е  активна връзка  в резултатите от търсенето, така че ако сте единственият дилър във вашия район, който предлага безплатна доставка, тогава нека всички да го знаят например.

H1

 Името на продукта трябва да бъде в H1. H1 не се различава много от Title,  но е полезен за  съобщение до роботите за търсене, за това,че са в правилната посока, а също и  за потребителя, който идва от търсачката.

Breadcrumbs

Да не забравяме този важен елемент! „Трохите“ е отличен инструмент за подобряване на сайтовата йерархия и сила на ключовите думи. Той също така подобрява сайта в очите на търсачките и посетителите. Не забравяйте, че ясна и проста структура на сайта  увеличава видимостта на страниците и затова препратки Breadcrumbs трябва да бъдат на не повече от 2-3 кликвания от началната страница.

Снимки

 Всяка снимка трябва да има атрибут ALT, без изключения. Ако позволите на  системата  автоматично генериране на страницата, както и автоматично добавяне на alt – това е една крачка назад за вас.

Описание на продукта (Description)

 Пишете уникалноописание на всеки продукт на ръка. Това е чудесна възможност да разкажете на търсачките, че страницата уникална не само от името си. С други думи, ако искате да получите трафик към слабо търсене, това е нещо, което ще ви помогне. Мисълта , че трябва да напишете огромно количество съдържание плашещо, особено ако имате голям сайт, но си заслужава. Поставете си за цел  писането на 20 текстове на ден, наемете писател, дори и децата и могът да помогнат. Описанията трябва да се състоят от най-малко 150 думи. Това може да бъде Общ преглед на продукта, описание на конкретен продукт, силно модифицирана версия на описанието на производителя и др. Текстове трябва да бъдат естествени, с нормална плътност на ключови думи. 
Описанието на продукта е страхотно място за извличане на допълнителни обеми на трафика.

 Вот пример: запросы „Dog door“ и „doggy door“. В качестве имени и заголовка используйте запрос с большим объемом трафика (dog door), а в описании продукта используйте запрос с меньшим количеством трафика (doggy door).

Ето един пример: въпрос за „Кучешка врата“ и „врата на кученце“. За името и заглавката използвайте заявка с голям обем на трафик (кучешка врата) а за описание на продукта, използвайте заявка с по-малко трафик (врата на кученце).

URL 

Да тъпчете в URL адреса колкото се може повече ключови думи. Следната формула работи перфектно URL: domain.com/категория/подкатегория/бренд-име-продукт- /.
Дългите URL не са благоприятни за SEO, но може би те ще бъдат полезни на потребителя.

 Обзор
  Позволете на потребителите да публикуват ревюта и рейтинги на продукти, но се уверете, че всичко е направено в HTML, в противен случай търсещите ботове няма да четат JavaScript и  вашия сайт губи от контингента си. Ако коментарите са статични, те трябва да се появят веднага след като страница се зареди.

Връзка с блогове

Сайта ви има блог? Надявам се! Направете така, че на продуктовите ви страници да излизат и записи от блога, в които е упоменат самия продукт.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s