Как да изглеждаме млади след 40 години?

Как да изглеждаме млади след 40 години?

 claudia-schifferКриза на средната възраст     Кризата на средната възраст, е нормална както за мъжете, така и за жените. Ако при мъжете „шокът“ възниква най-вече в съзнанието, то при дамите започва с фигурата и кожата. След 40 години, всяка жена започва да мисли как да премахне затлъстявания по тялото си тук -там, да опъне бръчките, да изглежда по-млада… И това се случва дори и с тези, които са водили здравословен начин на живот през младостта, били са на свеж въздух, ходили са на басейн, хранили са се здравословно.

Не се отчайвайте, че всички усилия са били напразни. Отново на помощ идва фитнеса. Само че вече вашата програма ще трябва да се изгради по нов начин.

Послушай-мой-дождь-Фотографии-на-ФотоСайте-Савченко-Юлия-Savchenko-Julia-sava2205-girl-portrait-color-water-art-Савченко-Юлия-Savchenko-Julia-woman-beauty-face-sensual-erotic-girls-my-album-faces_large

След 40 години, почти всички имат излишни килограми. Дори ако изглеждате идеално както винаги, силуетът се променя и дрехите седят по друг начин. В какво е причината? В преразпределението на теглото и промяна на формите? Проучванията показват, че през средната възраст жената губи от една трета до половината от мускулната си маса. Метаболизма с възрастта естествено се забавя, общото съдържание на мастна тъкан в организма се увеличава и слабата мобилност само засилва тези процеси. Така, в продължение на 10 години, лесно можете да увеличите дрехите с до 2 размера. И всички това, защото мускулите „изсъхват“ а мазнините се увеличават. Колкото по-малко мускули, толкова по-ниска консумация на калории и всички „входящи“ калории по-бързо се превръщат в мазнина. Поради това, теглото може да остане стабилно, но обемът се увеличава. Такава е природата на жените. Как можем да се противопоставим?

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

ad_hair_curling_ironИзбягвайте стайлинг инструментите! На 40 години може да откриете, че сешоари, преси за изправяне и други подобни уреди могат да направят косата ви изключително чуплива и суха.

Увеличете метаболизма и намалете кортизола   Лайфстайлът не е най-важният фактор при определянето на възрастта, свързан с повишаване на теглото. Когато кариера та изисква пълна ангажираност, свободното време се изразходва не на тренажорите или с колоездене, а с пасивен отдих на дивана. Още една причина за поява на „неефективно отслабване“: децата ви са порасли и не е необходимо да бягате постоянно след тях, както и да се разхождате ежедневно в парка. От друга страна, с течение на времето има нови проблеми и нов стрес: грижата за родителите, спестяване на пари за подпомагане на порасналите вече децата и така нататък.

Zizel-Mmiikkaa-Hot-Hot-18-only-bw-faces-daniels-sensual_largeНезависимо от това, каква е причината за стреса, той винаги проявява своето вредно въздействие върху организма. Нивото на „тревога“ увеличава хормона кортизол, а след него активно „се размножават“ мастните клетки. Между другото, изригването на кортизола е предизвикано понякога дори и от най-баналното – липсата на сън, дължаща се на извънреден труд и нощен живот.

Как да се прекъснем порочния кръг? Необходимо е се създадат нови навици на здравословен начин на живот, а не изпитване на постоянни диети.

Най-вредните мазнини   Доказано е, че „младите момичета са склонни да“ слагат “ мазнини по седалището и бедрата. Но тъй като при дамите след 40 години яйчниците произвеждат по-малко естроген, то мазнините се натрупват вече и в областта на корема. Мазнината напълно обгръща коремните органи, а не само се разпределя под кожата. Повишените нива на холестерола може да предизвикат „дълбоки“ мазнини. Ще забележите присъствието им по дрехите си, който започват да седят по-плътно. Можете, разбира се, и просто да купите чифт дънки с по-голям номер. Фактът е, че този проблем е не само промяна на външния вид. Увеличаването на вътрешните мазнини са свързани с повишено кръвно налягане, сърдечни заболявания, развитие на диабет, а често и с появата на злокачествени тумори.

nm

Кардио Достатъчно е 5 пъти в седмицата – 45 минутни кардиозанятия и в рамките на една година вътрешните мазнини ще бъдат почти напълно унищожени. Кардиото – това е всяко натоварване, каращо сърцето да „тича“ по-бързо (интензивно ходене, колоездене, плуване или танци). Налице е също така и „усложненена“ аеробика-нещо много ефективнo, но в големи количества досадно. Изпълнявайте 7 – 10 минути интензивна тренировка: спринт или бързо качване по стълбите, както и посещение на степ-аеробика. Всички тези „действия“ ще ви помогнат да се предпазите от остеопороза. Тази болест се диагностицира в една трета от жените в предменопаузния период, и в по-късна възраст става причина за фрактури и тежки наранявания. Ако се страхувате, че високата интензивност ще доведе до увреждане на костната тъкан, изберете „нежна“ програма. Например, много полезно е ходене по неравен терен. Той може да се симулира, като леко покачите наклона на пътечката за бягане. Можете също така да ходите в специална жилетка, с вградени тежести в джобовете. В този случай, тежестта пада върху корпуса, а не върху крака и ръце и така ставите на китките и глезените ще бъде безопасно осигурени.

Има ли продукти за превенция срещу стареенето и същевременно лекуващи и грижещи се за мазната кожа, въпреки възрастта?

Разгледайте нашият електронен магазин http://shop.euro-woman.net/bg/ за дамски якета, дрехи и обувки и получете вашата Безплатна доставка!

Претопяване на мазнините в мускули Кардио процедурата е само един от компонентите на програмата за предотвратяване на „мазната криза“ на средната възраст. Друг важен компонент са силовите тренировки. С тях трябва да се занимавате около 3 пъти седмично, в никакъв случай да се практикуват всеки ден. Най-новите проучвания в областта на спортната медицина показват, че за постигане на резултат е достатъчно да се правят 10 – 15 повторения на всяко упражнение за един подход. В този случай килограмите може да бъде малко. Можете, обаче, да използвате обратната тактика: на по-малко повторения, но с по-голяма тежест. В този случай, по-добре да се направят два комплекта от 6 – 8 повторения с такава тежест, че до края на втория подход, вече сте уморени. Резултатът е, първо, ще се постигне по-голяма издръжливост, и, второ, изграждане на мускули, които подобряват метаболизма ви и ще помогнат да се изгори излишната мазнина, и, трето, укрепване на ставите.

В началото тренировките може да ви се сторят трудни, да се изпотите и уморите, , но ще се почувствате бодри и пълни със сила, за разлика от дамите на вашата възраст, страдащи от проблеми с кръвното налягане, болки в ставите и главоболие. И не се страхувайте от силовите тренировки: фигурата на „културист“ както Шварценегер, е малко вероятно да направите.ns

Наднорменото тегло и заседналия начин на живот са причина за 1 / 3 от всички случаи на злокачествени заболявания на млечната жлеза, дебелото черво, матката, рак на яйчника и рак на панкреаса.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s