7 Полезни факти за мазнините на корема

7 Полезни факти за мазнините на корема

002

Мазнините на   корема ни – на всички ни се иска да ги нямаше. Те се крият, дори когато е невъзможно да се видят, и представляват голяма заплаха за здравето.

1. Тлъстината на корема е по-опасна от другите мастни натрупвания в организма

 Разгледайте нашият електронен магазин http://shop.euro-woman.net/bg/ за дамски якета, дрехи и обувки и получете вашата Безплатна доставка!

004
Прекомерното отлагане на мазнини в коремната област е по-опасно от мазнините около бедрата и задните части. Фактът, че корема мазнини са свързани със сериозни здравословни проблеми, като сърдечни заболявания, диабет тип 2 и инсулт. Генетичното предразположение може също така да допринесе за появата на допълнително тегло.

Две. „Бирен корем“ – мит

tn
Изследвания са показали, че няма пряка връзка между консумацията на бира и мазнините в коремната област. Просто Алкохолът повишава апетита, като засяга хормоните, които регулират ситостта, а хората са свикнали да се възползват от алкохола и в последствие от изобилна храна, която добавя много допълнителни калории.

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

Три. Най-опасно за стомаха – транс мазнини

007
Въпреки че не е консумацията на мазни храни, а именно на излишните калории води до увеличение на нарастване на талията и корема, някои мазнини са по-вредни от други. Така, е установено, че транс-мазнините могат да увеличат отлагането на мазнини в областта на корема. Транс мазнините са открити в храни като маргарин, сладкиши, бисквитки и соленки, както и в заведения за бързо хранене.

4. Мъжете са по-податливи на отлагания на тлъстини в областта на корема

006
Като цяло, мъжете имат повече мазнини, които се натрупват в областта на корема, отколкото при жените поради хормонални различия. До 40 години за жените по-голямата част от мазнините се натрупват в областта на бедрата и задните части. Но след 40 години, когато нивата на естроген падат, жените са също започват да се натрупват мазнини в коремната област.

Пет. Диаметър на пресата не намалява мазнините на корема

005
Клякане, коремни и други упражнения укрепват основните коремните мускули и изгарят мазнините, но не напълно. С други думи, насочените упражнения  не намаляват количеството на мазнините в коремната област. Единственият начин да се отървете от корема мазнини или всяко друго масло – е да се храните правилно и да правите повече  физически дейности, като например, аеробни упражнения, плуване, джогинг, колоездене и тенис.

6. Слабите хора също имат подобен проблем

Като общо правило, ако имате здравословно тегло, ще сте и с добро ниво на мастна тъкан. Но някои хора, въпреки че са слаби , може да имат високо съдържание на висцералната мастна тъкан, или това, което се натрупва около основните органи. Хората с генетично предразположение, също могат да бъдат с повишени нива на холестерола и кръвната захар. Неактивен начин на живот може да доведе до проблема – хората да започнат да се натрупват мазнини по корема.

7. Най-добрият начин да се отървете от корема мазнини

Повечето изследвания показват, че ограничаването на калориите в диетата може да ви помогне да свалите излишните мазнини. Вие трябва да включите в диетата си зеленчуци, пълнозърнести храни, млечни продукти с ниско съдържание на мазнини, постно месо, риба, яйца и птиче месо. Такава диета е в основата, която позволява да се получи цялостно нормализиране на мазнините и намаляване на размера на талията. Експертите също така препоръчват упражнения всеки ден от половин до един час.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s