Защо не отслабваме, въпреки че спортуваме? ВТОРА ЧАСТ

Защо не отслабваме, въпреки че спортуваме? ВТОРА ЧАСТ

17086
Опитвате всякави диети, забравяте за хляба, захарта, пиете само кафе, а стрелката на кантара не мръдва? Събирали сте цяла колекция антицелулитни продукти от най-добрите марки, а кожата ви е все така с „портокалов“ вид? Може би е време да се преразгледате вижданията си за спорта, храните, козметиката и други начини за постигане на идеална фигура. Ето ви най-важните причини, заради които нямате желания ефект и трябва да промените.

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

17.РЕЛАКСn-Perfect-body-keiths-women-MEGAM-FOX-oups-mmm-panties-all-my-albums-are-sexy-Pebbles-1-awesome-hot-Erotic-Passion-Destinys-Reds-famous-nudity-ladies_large

Често се пренебрегват релаксиращите процедури, като се съсредоточаваме само на моделиращите и отслабващите. Най-добре би било да се редуват силови процедури с „мързеливи“. Да не забравяме, че много от начините за отслабване организма възприема като обир. И започва рефлекс за защита на техните спестявания чрез намаляване на метаболизма и повишаване чувството на глад. Ако редовно успокояваме нервната система, всичко ще е бързо и удобно.

18. Не забравяйте за пилинга17096

Твърде ревностно и честото използване на скрабове за тяло може да промени кожата, нарушавайки нейната чувствителност и дори забавяйки метаболизма. Клетките ще се стремят да «задръжат» максимум вещества с цел да възстановят ресурсите. Включително и липиди, с всички целулитни последици. Така че пилинга на кожата трябва да бъде правен само един или два пъти седмично, а след него трябва щедро да намажите с хидратант или подхранващ продукт.
Скрабове за тяло: тонизиращ parkle Skin, Clinique; млечно оризово KenzoKi; нежен Gommage Douceur, Payot

19. Твърде бързо

Бързата загуба на тегло води до появата на стрии . Тези тънки белезникави линии се появяват в следствие некотролируемо и бързо разтягане или свиване на кожата. Противно на популярните убеждения, можете да премахнете набразденията чрез специални средства (нанасяйте редовно в продължение на много месеци), химически пилинг и лазер.
17097Крем за намаляване на стрии Soin Complet Special Vergetures, Clarins

20. Засушаване

water_1Фактът, че трябва да се пие много вода, ще се потвърди и от козметиците и от диетолозите. При липсата на вода се забавя метаболизма – отлагат се повече мазнини. Ние често бъркаме глада с жажда и пречим на добрите рзултати. Чаша вода преди или вместо ядене може да поправи ситуацията. За да изчислите своята необходимост от течност следвайте следното: 30 мл на 1 кг от теглото ви. Повече може по-малко – не, не!

21. Големи порции

17083При нискокалорична диета много хора увеличават порциите . В резултат на това тялото получава излишък от калории. И, независимо от факта, че те са на «правилна» храна, организмът изпраща сигнали за запаси. Това може да се поправи ако ядете краставици когато огладнеете – е не разбира се 10 кг на ден. Златното правило на храненето: половината от чинията трябва да съдържа не-скорбялни зеленчуци и салата. Една четвърт – въглехидрати (ориз, макаронени изделия ), докато останалата част – порция протеини (месо, риба), примерно колкото тесте карти.

22. Плодов ад

Въпреки богатството на полезни вещества, много плодове съдържат захари. За това в големи количества може да навредят на талията ни. Разбира се няма и съмнение кое трябва да изберем между ябълка и торта. Препоръчваме съчетаване на плодове с шепа орехи, но не е добре да ядете плодове след 16.00 – тогава се забавя разлагането на въглехидрати.m

23. Едно и също

Изпълнявате комплекс от упражнения в продължение на много години, но в последно време, без ефект? Тялото ви е в зоната на комфорта, мускулите не реагират на рутинната работа. Опитайте се всеки ден да правите ново упражнение. Резултатът ще покаже.

24. Апаратура

Сега във всеки уважаваш себе си СПА център има апаратури за унищожаване на целулита, склуптуриране на силуета и др. Няма нужда да се опитате да тествате всички : някой от тях са често взаимно изключващи се и може да бъде постигнат противоположния ефект. Определете си своите приоритети, и се консултирайте със специалист.

Концентрат за проблемните зони, Мария Galland; средство за борба с целулита Sculpturale, Lancome; симулиращ гел HydroForm, Darphin
Каква е разликата? Между Антицелулитните кремове и средства, и тези за намаляване на масата има доста различия.
Първите съдържат максимално количество компоненти топящи мазнините и вещества, които укрепват съединителната тъкан. Те се нанасят само върху проблемните зони. Вторите са дрениращи, изтеглящи , общо укрепващи и по принцип, имат глобалното въздействие върху цялото тяло.

25. Неудачна замяна

Изкуствените заместители на захарта, въпреки сходни вкусове, не притежават силата на захарта, която дава енергия и облекчава нервно напрежение. Постоянно използвайки такива заместители, тялото изпада в състояние на стрес (на вкус е, а ефектът – нула) и забавя метаболизма, за да се успокои. В резултат на това, ще гори по-малко калории и ще увеличите теглото си.

 nbb

26. Не на пълнато отказване от мазнини

Напълно обезмаслена храна причинява депресия: на нервите и мембраните на клетките са необходими мазнини. Конкретно, полиненаситени омега-мастни киселини, които се съдържат в рибата, лен и зехтин, както и в ядките. Можете да си купите специални продукти с 3-6-9 Омега киселини. Между другото, в допълнение към психическо равновесие, те спомагат за запазване младостта на кожата.
Разглаждащ крем за тяло Re-Nutriv, Estee Lauder; укрепваща емулсия Skin Caviar, La Prairie; ревитализиращ крем с витамини A, C, E, Ren; склуптуриращ концентрат, Maria Galland

27. Възрастова ПРОМЯНА НА КОЖАТА

CelluliteaaС годините използването само на антицелулитни и хидратиращи продукти не е достатъчно. Първите удари са в областа около очите – кожата се отпуска и бръчките се задълбочават. По-добре е да се фокусира върху подмладяващи и укрепващи продукти. Тяхното предимство е и че те регулират метаболизма и пряко въздействат върху обиколките на тялото.

28. Алкохол

     Осланяйки се на теорията на «френския парадокс» (предимствата на алкохола за сърцето), много хора са въвели в дневната си диета алкохола. В действителност, броят на антиоксиданти в червено сухо вино е по-ниска, отколкото, например, в зеления чай. Виното увеличава апетита, задържа водата, и съдържа много калории.

 

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s