Грешки при отслабването или защо нямат резултати усилията ни? ПЪРВА ЧАСТ

Грешки при отслабването или защо нямат резултати усилията ни? ПЪРВА ЧАСТ

SuperStock_1555R-297012daniel-radcliffe-sexy

Защо тренировките не дават резултати? Вие се потите, изнудвате себе си с физически натоварвания, но фигурата ви по никакъв начин не става по-добра? Опитвате всякави диети, забравяте за хляба, захарта, пиете само кафе, а стрелката на кантара не мръдва? Събирали сте цяла колекция  антицелулитни продукти от най-добрите марки, а кожата ви е все така с „портокалов“ вид? Може би е време да се преразгледате вижданията си за спорта, храните, козметиката и други начини за постигане на идеална фигура. Ето ви най-важните причини, заради които нямате желания ефект и трябва да промените.SuperStock_1569R-155024

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

1 Занятия само с кардионатоварване

Пътечката и кростренажора разбира се, бързо горят калории, но те определено не са в състояние да стегнат мускулите ви. За това са необходими смесени тренировки, способстващи развитието и натоварването на различните мускулни групи .Колкото е по-добре развита мускулатурата, толкова повече калории се изгарят. Има силови упражнения които сериозно действат на обмена на веществата: организмът ви продължава активно на унищожава мазнините дори и след тренировката.17099

2 Невярно изчисляване на калории

17100Преоценката на калории – изядени и изгорени, може би, е най – честия проблем на хората, които тренират, но не могат да постигнат целта си. Аеробика със средно натоварване изгаря около 400 ккал на час. Изяждайки на изхода от фитнеса парче шоколад, анулирате резултатите от усилията, които сте положили. За стабилизиране на теглото се старайте да не ядете веднага след тренировка и не обръщайте внимание на уреда, отчитащ колко калории сте изгорили. Апаратите се основават на стандартен метод и не могат да отчетат промрнливи величини като зависими от теглото или масата на мазнините в тялото.

3 Малко протеини

17098Жизнено необходимо е да се консумира протеин с всяко хранене. И не непременно животнски. Растителните протеини също помагат да се контролира нивото на кръвната захар. Максимално полезни протеини са в пилешките гърди, пуешко, океански риби, както и яйцата. Комбинирайте тези продукти с не-скорбелни зеленчуци и вашият метаболизъм ще бъде на най-доброто ниво.

4. Гърдите

dara-torres1
Всички продукти за бюст отразяват благотворно на състоянието на гърдите. Много хора погрешно се опитват да запазят своя тонус чрез упражнения, и не вярват в козметиката. Напразно- съвременните продукти за подържане на стегнат бюст са наистина чудесно средство.  Укрепващи и повдигащи продукти за гърди: серума No Complex, Givenchy, Givenchy; Body Resculpt Bust, Biotherm; гел Soin Fermete Buste

5. Бърза умора

17094Преди началото на тренировката трябва обезателно да хапнете – най добре въглехидрати. Това ще отстрани липсата на гликоген в организма – енергия за мускулите. Умора в средата на тренировката може да се дължи и на обезводняване. Пийте 500 мл вода, преди началото а по време на тренировката – по 100-300 мл на всеки 10-15 минути.

6. Корем, но не какъвто желаем

17087Имате силна преса, но заветните „плочки“ са покрити със слой мазнина? Нужно е да преразгледате тренировките за корем, включващи всички негови мускули. Курсове по ориенталски танци, Хавайският-hupom и аеробни натоварвания добре изгарят повърхностните мазнини.

7. Сънят – приятел

17088
Липсата на сън води до прекомерно тегло. Първо, когато сме недоспали, в организмът се увеличава нивото на лептин. Това вещество предизвиква чувство на глад. Второ, увеличава се количеството на grelina – вещество, което стимулира апетита. В частност, към сладкиши. На третото място, докато спим, нашият мозък отделя хормон за растежа, който нормализира много процеси в организма, включително създаването на баланс между горене и натрупване на мазнини. Максимумът на това вещество се произвежда от 22 до 2 часа през нощта. Но ако спите по време на този етап. Следователно, „Ранно лягащите» е по-вероятно да се задържат млади и стройни.

8. За ръцете

17089Анти бръчков крем за корем и деколте Magistrale, Lancome: повдигаща пяна за горната част на ръката Fermete, Jeanne Piaubert.

По-точно, за техните вътрешни части, които американците наричат «крило на прилеп“. Правете специалните упражнения за тази зона, за да се укрепи и засили мускулът и кожата и да не се тресе вътрешната част на ръката ви докато подавате солницата през масата.

9. КОМПАНИЯ

17090Ако вашата приятелка възпиема ходенето на фитнес като социално събитие, и в един момент осъзнаваш, че от 10 минути разговаряш с нея на пейката – откажи се от подобна компания. Човекът, с когото ходиш на фитнес, трябва да споделя твоите убеждения и да търси самостоятелно усъвършенстване.

10. Кафето – враг

cellulite-03Въпреки факта, че тази напитка подтиска апетита и стимулира метаболизма, отслабване с кафе не съществува. Точно обратното. Повече кофеин стимулира формирането на стресовия хормон cortisol. Той повишава нивото на захар, която впоследствие се преобразува, уви, в мазнини.

11. Вманиачване

17091Бъдете внимателни с «полезната закуска“. Шепа сушени плодове дава енергия колкото чепка грозде. В мюслите често добавят захар и масло. Можете да използвате редовно овесена каша, добавяйки към нея малко мед, ябълки, и др.

12. Локални „възглавнички“

Много хора се дразнят не толкова от пълнотата, а от натрупване на мастна тъкан („уши“) върху бедрата, в долната част на корема или дупето. Отстраняването на тези проблеми с упражнения и диета е нереалистично. Налице е необходимост от средства за местни действия, в комбинация с масаж, в екстремни случаи се използва липосукция.
17092Средства за проблемни области: Антицелулитни лепенки, Matis; концентрат Thalgomince LC24, Thalgo

13. Неправилно използване

Не пропускайте да прочетете инструкциите. Действието на много средства за отслабване или намаляване на обиколките зависи от техниката на нанасяне. При някой е необходим чист масаж, при други – локален, трети се нанася на влажна кожа, комбинира се със серум, четвърти се полага дебел слой, до пълно попиване ,необходимо е затопляне и т.н.

14. Почивката

Единствения мускул, който трябва да работи постоянно е сърцето. Но даже то прави почивка между ударите. Почивката при тренировките помага на нашите мускули да «усвоят» натоварването и да се подготвят за ново. Между другото, интензивните натоварвания могът да забавят намаляването на теглото. Тялото ги възприема като стрес и произвежда в отговор cortisol хормон. Последният ни принуждава да съхраняваме мазнини, особено в областта на корема.

 17080

15. Козметични услуги в СПА центрове

Много от вас не обичат да губят време и пари в подобни процедури, разчитайки само на обикновения масаж. Грешка: микроелементите, включени в сместа, която се нанася на тялото за да намалите теглото си и да се избавите от целулита, засиливат метаболизма, имат дренажно действие,заздравяват кожата и помагат мигновено се отървете от няколко килограма. В хода на тези процедури (най-често – водорасли, шоколад и кал) – ще усетите как тялото ви се променя и вие отново можете да влезете в отеснелите си дънки.
 SuperStock_1569R-155024

16. Ефективност

Мнозина не вярват в средствата за намаляване на килограми, считайки, че техните компоненти не проникват през кожата. Това не е така. Повечето кремове съдържат вещества с дълбочинно действие (етерични масла, кофеин, молекулни комплекси и т.н.), които принуждават мазните клетки да се разделят със своите запаси. Друг е въпросът, че задължително трябва да се съчетаят със спорт за по-дълготрайни резултати.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s