Различни форми, обеми и становища за дупето. Какво мислят за дупето жените и какво мъжете?

Пипнах те! Различни форми, обеми и становища. Какво мислят за дупето жените и какво мъжете?image-20D9_4BDC5526

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!rosie-huntington-whiteley

 

Татяна, 36 години: 1Обичам задника си. Мъже винаги обръщат внимание на него и на краката. Основното което казват за него е че е малък. Аз танцувам и това ми помага да подържам тонуса му.

Мъжкия поглед: 1. Когато дънките следват естествените форми се подчертава точно това, което е необходимо. Това самоп разваля фигурата! 2. В случая дупето въобще го няма. 3. Може би е лоша снимка, но изглежда еднакво отпред и отзад. Аз обичам да има какво да пипна и на какво да се насладя!

Анна, 25 години: 2Ние с моето дупе си живеем добре. Въпреки това, аз не съм много доволна от съотношението дупе-крака: тънки крака а твърде голямо за тях дупе. Често ходя на фитнес, за да е по-стегната задната ми част. По време на бременността, тя се беше увеличила доста, но след това „се върна на мястото си „, може би благодарение на сеанси електростимулация.

Мъжкия поглед: 1. Стегната и стройна. Щях да добавя малко към бедрата и, но такова активно момиче няма да задържи нищо допълнително върху краката си. 2. Е, краката не са толкова лоши. 3. Хармонична, много симетрична фигура. За нея има поговорка: „дупе като орех, просто моли за грях.“

Мария, 35 години: 5Много съм доволна от дупето си. То ми е дадено от природата и определено се харесва на мъжете. Въпреки това, три пъти в седмицата правя упражнения за седалищните мускули във фитнес залата. По време на бременност не се е променило.

Мъжки поглед: 1. Това момиче бих искал да нахраня и да и купя друг модел панталони. 2. Добро дупе, харесва ми, има обем. 3. високата степен на закръгленост, идеална форма …

Полин, 23 години: 4По принцип имам хубаво дупе. От мъжете съм чувала комплименти по негов адрес. Мисля, че мъжете харесват такива дупета а на плоските не обръщат внимание – това е факт. Понякога, когатосе гледам във витрините ми се стува , че е твърде голямо. Но си казвам- може да имам голямо задниче но определено е женствено.! Мъжки поглед: 1. Момичета много често носят дънки не които им отиват а тези, които са модерни! 2. Прилича на човек от Motley Crue.     3. Аматьорско дупе, не ме вдъхновява.

Мария, 27 години: 6Винаги съм знаела че имам дупе. Но никога не съм мислела за това, докато не видях една снимка – някакси много странна форма – не че престанах да си го обичам. След раждането, по мое мнение се е увеличил значително, но казват, че не е толкова страшно!

Мъжки поглед: 1. Отличен! Има форма и съдържание. 2. Обикновена женска фигура, е може да поотслабне тук- таме. 3. Този задник ме вдъхновява. Ярко изразено дупе, каращо мъжете да се обръщат зад такава жена.

Надя, 26 години: 7Аз съм щастлива с моето дупе – и приятелят ми много щастлив с него. Аз се занимавам с източно танци и това се отразява много добре на физиката ми и в частност на задничето ми. Не искам да го скривам, но и не го покавам много.

1. Не, за мен е твърде квадратен. 2. Ами, бих казал, че това момиче трябва да яде по-малко и да прави повече физически упражнения. Може би джогинг сутрин? 3. Пасивно дупе,който може би отразява неактивно състояние на собственичката си.

Мария, 42 години: Аз вярвам, че имам добро дупе. Но през целия си живот следя за теглото си, защото знам, че всички излишни килограми ще отидат точно там. Предполагам, че имам голям задник, може би защото съм южна кръв. Въпреки че, обективно казано, има и по-големи.

Мъжки поглед: 1. Тънките прави линии са добри в областта на архитектурата, но си мисля че трябва да са по-закръглени при жените. 2. Не е достатъчно. Много малко ми се струва. 3. Не е много емоционално дупе Не е голямо, не е малко – средно е.

Вашият коментар

