Диета за красиво дупе

Диета за красиво дупе

1217255030_003_trusikiКакво да направим, за да съхраним дупето си да изглежда като орехче – силни мускули, закръглено и апетитно? Д-р Лоран Шевалие, диетолог и фитотерапевт, ни приканва да изберем определена тактика в режима на хранене.

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

Основният враг на жените – захарта   Тя почти веднага „отива“ на задните части. Защо? Защото с нейна помощ се увеличава производството на инсулин, което в действителност, допринася за натрупването на мастна тъкан в тялото ни. А защо точно на дупето?? просто при жените това е мястото, където най-много се натрупват подобни мазнини. CelluliteaaВ женското тяло мастната тъкан е необходима като резерв в случай на бременност и кърмене. Веднага след като възникне необходимост в организма, резервите на мастната тъкан се отделят и изразходват. И така, какво можем да направим? Яжте всички сладки сутринта. Специалистите по хранене казват, че преди обяд захарта по-бавно се депозира в тялото. През целия ден, нашата дейност изисква активен разход на енергия: тогава и захара се разгражда по-бързо от организма. Така че може да хапнете мармалад за закуска и най-много сладолед преди обяда. След това – нищо сладко, дори и за обяд! А вечерта някои плодове – повечето плодове има нисък гликемичен индекс.17082

Бледо дупе- тъжно дупе! Трябва да му върнете цвета! За това наблягайте на продуктите с бета-каротин – печени моркови (с ким, подправени с лимонов сок), диня, праскови, кайсии, манго (то е по-добре да се добави към салати). Също така, червени плодове и горски плодове: червено френско грозде, малини, боровинки.

 17083

Зелен чай   Вашата кожа, с изключение, разбира се на кремовете, ще хареса много богат на антиоксиданти зелен чай. Хладен, без захар, с лист мента за аромат … истинско удоволствие. Или отвара от хвощ (40 г), коприва (30 г), и Verbena (25 г): Три лъжици от сместа в 1 литър вода ври, заправа се около 10-15 минути, след което се прецежда и охажда. Носете си го в бутилка и пийте често.

 cellulite-03

Протеини   За укрепване на седалищните мускули трябват протеини. В менюто ви трябва да бъдат всички видове риба и бяло пилешко месо. Но от мазни храни, разбира се, по-добре да се въздържате – колбаси, пушени меса, осолени деликатеси.

 1179

1.Масажор Ericson Laboratoire

2  La Prairie

      3 Масажор, «За душата и тлото»

4 Крем за отслабване Retinol Anti-Cellulite, RoC

      5 Въженце за скачане

6 Моделиращ гел Body Creator, Shiseido , 200 мл,

      7 Масажор, Elizabeth Arden

8 Стягащ крем Total Lift-Minceur, Clarins

      9  антицелулитен гел Lipocure, Vichy

10 Моделиращ крем Firm, Body Performance, Estée Lauder

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s