Край на дискриминацията по възраст по модните подиуми. Нова модна вълна ли е използването и на по-възрастни модели или тенденция?

Край на дискриминацията по възраст по модните подиуми. Нова модна вълна ли е използването и на по-възрастни модели или тенденция?dolce-gabbana-adv-campaign-fw-2013-women-12

В рекламните кампании и  списания, най-накрая  започнаха да се появяват  и модели по-възрастни жени. Така че, ейджизъм – дискриминация, основана на възраст и пол  е вече в миналото3_image_276_367

Дамски дрехи големи размери, качествени дамски дрехи и бельо

Не е ли хубаво, когато ви кажат, че изглеждате по-млади от възрастта си? И нищо че сте по под 30 години. Мислите ли, че старостта  е опасна форма на болест? Следователно, и до вас се е добрал  ейджизъм – хибрид на сексизма и възрастовата дискриминация, а в противен случай – дискриминация, основана на пол и възраст. Налага се. Само за жени. Patricia-Illamasqua-That-s-Not-My-Age

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/ и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

Нашата идея е за това, че красотата и женствеността се формират от множество дублиращи се изображения, които ни заобикалят. Реклама, списания, интернет, вечно млади знаменитости, модни ревюта – колкото по напред , толкова  изображението става по-голямо.. Обществеността се опитва да отговори на потока за идеални визуални изображения с въвеждането на строги правила: манекените трябва да са слаби, моделите на модния подиум – на16 години, а да не забравяме, че повечето от читателките на модни списания са над 35.

Не е изненадващо, в епохата на култа към младостта най-приятен комплимент беше фразата: „Не изглеждаш на вашата възраст!“ – И това радва дори на 25-годишни жени.2_image_276_367

Дамски бански костюми големи размери. Дамски за пълни жени
Ние не искаме да остаряваме – и не заради себе си, аз просто не виждаме добри примери за старост? Въпросът е нелеп: съдейки по медиите, старостта не съществува. Изобразявайки възрастни жени, в света на модата и красотата по принцип попада в две крайности: или игнорира тяхното съществуване или показва възрастта като сериозен проблем, който трябва да се лекува, като се прибягват до най-новите разработки на пластичната хирургия. Жените от най-ранна възраст получават лавина от информация за това как да се запази младостта, за да се предотврати старостта, а след това напълно да заличите следите от нея. И кой в ​​тази борба ще запомни най-известните думи на френски феминистка Симон дьо Бовоар, че стареенето – естествен процес за всеки жив организъм?
AZJ0165N_1.tif

Преди няколко десетилетия, Barbara Gryufferman, писател и защитник на правата на жените, заяви: „. Да бъдеш жена над 50 години в областта на обсебеното ни от младостта общество, означава постоянно да се чувстваш изолирана и невидима“ Концепцията за “ ейджизъм “ се занимава специално с жените, които, за разлика от мъжете, с възрастта стават невидими за обществото.

Никой не се изненадва, когато в  женските списания  се появи  51-годишният стар ерген Джордж Клуни, но кое списание ще сложи на корицата 50 годишна  (Monica Bellucci, това е единствения случай!)

Според скорошно проучване на жителите на Великобритания показа, че една трета от омъжените жени ревнува как партньорката им е остаряват. В много отношения, тя идва от факта, че мъжествеността е съставена от много фактори: характера, статус в обществото, abbana-dg-fall-winter-2013-full-print-ad-campaign-italy-taormina-sicily-man-fashion-photography-marianovivanco-runway-menswear-baroque-modern-tailoring-08кариерата постижения. Но женствеността – е друг въпрос. Сценарист Джон Бергер отбеляза, че за жените тя изглежда е основното предимство. Ние очакваме първото визуално, и следователно по-важно за жените, тъй като те се гледа другите, а не това, което ще виждат себе си. Когато пика на сексуалността – или по-скоро това, което се нарича, – пада, жените вече не са обект на внимание и се превръщат в призраци, особено в собствените си очи.

Време за промяна

Плахи промени в пика на благоденстващия  ейдбизъм в медиите е имало и преди. Например, L’Oréal е поканил 57-годишната Катрин Деньов звезда в рекламите си и марката Doveе няколко пъти увеличава продажбите, като стартира легендарния „Кампания за истинската красота“, който зае мястото на обикновените модели, жени: с различна форма, външен вид, цвят на кожата. И най-важното – няма възрастови ограничения.

И все пак, истинската революция се проведе през есента на миналата година, когато „възрастен“ модел буквално избухна в света на модата. Lanvin излетя в своята рекламна кампания с обикновените хора от улиците на Ню Йорк  със 62-годишният Zippori Соломон и 82-годишната Джаки Мърдок.2_image_276_367 Козметичния гигант MAC е работил заедно с 91-годишната Iris Apfel и Marks & Spencer спря опитва да излезе на пазара на младежта, и разбра към кого да се обърне – една жена над 50 години. В рекламата, а се появи побеляла Jasmine Rossi, жена с невероятна красота. Marks & Spencer удари десетката – да се разбере това, просто прочетете форумите. Дори American Apparel, търговска марка, свързана изключително с полуголи тийнейджъри в лъскави гамаши, пуснати на плакати Jackie O’Shaughnessy. За разлика от други модели на American Apparel тя е бяла коса и я наскоро отбеляза 61.1_image_276_367

Красотата, умножена по опит, не остава незабелязана. Снимка кампании Lanvin American Apparel са пръснати по целия свят. Моделите дават дузина интервюта, и журналисти и блогъри са се питат какво всъщност се случва? Маркетолозите са забелязал потенциални клиенти? Или белите коси – това е тенденция? Може би ние живеем в свят, където всичко е за  търговски успех: момчета, неразличими от момичетата, розова коса и без вежди? Ще имате ли историята на възрастта разширение или това е поредната модна тенденция, която ще продължи не повече от един сезон?

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s