Шопинг на облекло и хитростите на продавачите, разпродажби, намаления

Шопинг на облекло и хитростите на продавачите, разпродажби, намаления

1308986840_shopping

Един добър продавач трябва да бъде добър психолог. Не много от нас знаят, че на добрия продавач са достатъчни 30-40 секунди  за да разбере какъв тип купувач стои пред него  и как да го накара да купи нещо и да изхарчи парите си . Продавачите психически разделят клиентите на няколко групи:

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

Първият тип са така наречените „сини “ купувачи. Такива  клиенти са много педантични , не бързат при избора и са недоверчиви . За това при тях действат само ясни и практически формули . С тях продавачите използват ключови думи като марка , бренд , цена и качество. Определено разговора със „сините “ купувачи не трябва да продължава дълго, защото колкото повече беседвате с тях и се мъчите да ги убедите, толкова по-бързо  клиента ще е  изчезнал от тезгяха.

Добрия продавач трябва да е ДОБЪР
Вторият тип купувачи са  „червените“ . Те се различават с  повишена емоционалност и към тях трябва много по-различен подход. “ Червените “ жени клиенти обичат  да им се  правят комплименти , обичат себе си и  отражението си  в огледалото.

Има и трети тип – „зелени “ Жени клиенти. Те са много общителни . С тях се използва техниката  като „общи интереси“  и се насочват за приятен разговор … Ако разговорът се проведе , „зеления “ купувач задължително ще напусне магазина с пазаруване.

В допълнение към  разделянето на модели купувачи от продавачите , има  универсални техники, които могат да се отнесат за  всички типове хора . Например , илюзията за обективност. Това означава, че продавачът се опитва да ви разубеди от едно нещо и вместо това предлага друго с “ по-високо качество “ (или “ по-подходящо “ за вас) . Не се  поддавайте на провокация , защото това е обмислен ход. Неговата цел в крайна сметка е да се направи покупка . Карат ви да пробвате настойчиво дрехата в  съблекалнята ? Знай това е  психологическа тактика . В магазина всичко е направено така, че да излезете с покупка. Добре регулираните огледала в съблекалнята може да ни покажат в по-добра светлина, отколкото е в действителност , да направят една жена, по-слаба и дори по-висока.

busines-plan-magazina-odezhdy-04
Друг метод, който да повлияе на наивни купувачи е  “ Визуален комплект“ Това е, когато на закачалките или манекените  обслужващия персонал е сложил ансамбли от дрехи . Якето и полата са точно съчетани и  дори са с подходящи аксесоари. Купувачите ще искат да пробват комбинацията , а после , ако е подходящо , да купият целия комплект . По това време , клиентът е забравил, че покупката на яке не е планирана и същите аксесоари  вече ги има вкъщи.

Един от най-големите трикове за успешна продажба на голямо количество непродадени стоки са КРЕЩЯЩИТЕ РАЗПРОДАЖБИ. В сезона на разпродажбите магазините привличат жените  с  благоприятни ценови етикети с хубава сърце и с  отстъпка от 30 , 50 или дори 70 процента … Ами как да се устои на това? Психолози предупреждават – много просто. Човек трябва да се опита мислено да се изчисли  реалната стойност на нещата. priumnozhaem 77281373

При продажбите продавачите или маркетолози използват различни психологически трикове. Забелязали ли сте, че по това време много ценови етикети и знаци , които рекламират намаленията често са червени . Тази стъпка е много регулирана на базата на човешкото възприятие на цветовете. Психологически , поглеждайки към голям брой червени предмети в стаята , човек ускорява пулса и сърдечната честота , има повишено дишане . Поради тези фактори вегетативна система не е защитена , а купувачите не дават отчет за рационалността на техните действия. Какво да направите , ако  чувствате прилив на желание „,  да си купите всичко наведнъж “ ? Посъветвайте се с продавача да запази артикула за известно време , след което отидете навън да подишате чист въздух , да пиете вода или чаша кафе. Ако това е нещо, от което наистина се нуждаем , тогава със сигурност ще се върнете. Също така  добър начин да се противопоставите на „атака shopogolizm “ е да вземете със себе си в магазина някой, който не би се повлиял, по-точно мъжа ви . Предимно мъже може  да се противопоставят на всички  трикове .

Измами , трикове  за всички пазари , магазини и търговски центрове са едни и същи . И за това, за да не те хванете , преди да напусне дома направете списък за пазаруване , които трябва да вземете със себе си и сумата, която искате да похарчите за тези покупки . Също така, не плащайте с кредитни карти и не ги вземайте със себе си до магазина. Обикновено , парите от “ кредит“ се харчат много по-бързо и по-лесно .

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s