„Чети с мен“ – Варна, библиотека „Васил Левски“ , горда съм че съм БЪЛГАРКА!

„Чети с мен“ – Варна, библиотека „Васил Левски“ , горда съм че съм БЪЛГАРКА!

снимка0042

Днес аз и моят син участвахме в Националната кампания „Чети с мен“, която се провежда под патронажа на президента Росен Плевнелиев и с подкрепата на Министерство на културата и различни организации, свързани с четенето и грамотността в

Библиотека при НЧ „Васил Левски“

Смисълът да се организира масово четене е в това хората да се обединят  без културни, демографски или поведенчески различия. Участваха много хора, които наистина обичат книгите.

Децата, които присъстваха четоха свои любими стихотворения  а по-малките – приказки.

снимка0037 снимка0038 снимка0039 снимка0040 снимка0041  снимка0043 снимка0044 снимка0045

Тази кампания е дело на коалиция от организации, които професионално са свързани с четенето и грамотността: Министерство на културата; Министерство на образованието и науката; Столична община; „Аз чета“; „Детски книги“; „Книголандия“; Асоциация „Българска книга”; Българска асоциация по информационни технологии; Българска библиотечно-информационна асоциация; Български дарителски форум; Национална мрежа за децата; Национална мрежа „Родители”; Сдружение на българските писатели; Синдикат на българските учители; Съюз на артистите в България; Съюз на народните читалища; Регионални експертно-консултантски и информационни центрове „Читалища”; Център за приобщаващо образование; УНИЦЕФ; Академична лига за Югоизточна Европа; университети; Културен център към Софийски университет „Св. Климент Охридски”; Фондация „Глобални библиотеки – България“; Фондация „Заедно в час”; международни културни институти.

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

Синът ми избра едно от най-добрите български стихотворения

Обесването на Васил Левски – Христо Ботев

chto_nadet_v_dojd_1

О, майко моя, родино мила,

защо тъй жално, тъй милно плачеш?

Гарване, и ти, птицо проклета,

на чий гроб там тъй грозно грачеш ?

 

Ох, зная, зная, ти плачеш, майко,

затуй, че ти си черна робиня,

затуй, че твоят свещен глас, майко,

е глас без помощ, глас във пустиня.

 

Плачи! Там близо край град София

стърчи, аз видях, черно бесило,

и твой един син, Българийо,

виси на него със страшна сила.

 

Гарванът грачи грозно, зловещо,

псета и вълци вият в полята,

старци се молят богу горещо,

жените плачат, пищят децата.

 

Зимата пее свойта зла песен,

вихрове гонят тръни в полето,

и студ, и мраз, и плач без надежда

навяват на теб скръб на сърцето.

 

One thought on “„Чети с мен“ – Варна, библиотека „Васил Левски“ , горда съм че съм БЪЛГАРКА!

  1. Pingback: „Чети с мен“ – Варна, библиотека „Васил Левски“ , горда съм че съм БЪЛГАРКА! | Дамски моден блог, мода за едри жени

Вашият коментар

