Как да снимам? Как да снимаме обувки за продажба в интернет, подготовка, осветление, снимки

Как да снимам? Как да снимаме обувки за продажба в интернет, подготовка, осветление, снимки

product-photographt5

Да се научим как да правим снимки на обувки
С помощта на снимките при продажба в интернет, ние трябва не само да покажем как  изглеждат те, но също така да се осигурим най-много информация:

Външен вид (естетика, комфорт, форма);
качеството на материала, неговата текстура (кожа, велур, текстил и т.н.);
недостатъци (ако има такива).

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

В предишната статия обсъдихме как  да снимаме дрехи за продажба в интернет. В тази статия ще говорим за фотографиране на обувки.

Най-важно е отново да не забравяте за осветлението и фона при снимане на обувките. Тук важно място заема ракурса и позицията на самите обувки. Не забравяйте да отбележите марката на обувките, материала, от който са изработени, кой номер са, дали отговарят на този номер по българската номерация, колко см. е стелката на обувката, колко см е токът или платформата на обувката, колко висока е самата обувка( това е при ботушите) и отново при боти и ботуши – колко е широчината на ботуша отгоре, колко се разтяга ако има ластик.

Подготовкаstiya
Преди да се предприемат каквито и да било снимки на обувки, е необходимо да се подготвите.
Първо, ако са нови, да се махнат от кутията а ако не са нови – да се изчистят перфектно.
Ако обувката не е нещо ново, че е необходимо да го почистите, забършете праха.

Материали

Голям лист бял картон или хартия е закрепя на стената и масата така, че да е  под ъгъл 90 градуса Прикрепете го към краищата на масата и стената с двойно залепваща лента. Ако не разполагате с хартия за рисуване, можете да свържете няколко листа от бяла хартия с формат A4.

 

В повечето сайтове за продажби на стоки има възможност за добавяне на 8 снимки. Използвайте това и снимайте обувките с различен ракурс.

000 011 032 041

Не забравяйте да снимате от всички страни и ракурси за да спестите време и нерви – винаги ще има някой, който да иска снимка от ляво или детайла снимка на закопчалката.

Неочакван изглед на артикула

Никой не познава вашия продукт по-добре от  вас. В същото време, фотосесията е една чудесна възможност да видите обекта,  да го снимате в нова светлина, която може да изненада дори и вас. Опитайте се да снимате елементи от необичаен ъгъл, да правите снимки отблизо и непрекъснато търсете уникални ъгли на камерата. Подчертайте различни части на обекта, така че образът да предаде историята“ на стоките. Човек никога не знае какви ъгли на камерата ще дадат най-чувствителния ефект, така че опитвайте различни ъгли.

 

Създайте естествена среда

Опитайте се да поставите артикула в естествените условия за това. Това ще помогне на потенциалните купувачи да  визуализират вашия продукт в ежедневието си. Допълнителни елементи също могат да помогнат да се наблегне на изгодни характеристики на продукта. Например, ако продавате часовници, се снима часовник на ръката. Ако снимате  книги, то ги поставете на масичката до малка ваза. За снимки на бижута, дрехи или предмети в природна среда, е препоръчително да се направи поне една снимка на модел  обект. По този начин, потенциалният купувач ще разбере самия елемент, и вие ще получите възможност да се подчертае характеристиките на вашата целева аудитория.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s