Най-добрите упражнения според тип на фигурата ви

Най-добрите упражнения според тип на фигурата ви

bar-refaeli-passionataf bac211cf3a72d3b2344e207e3aadbaee

Важно е да се знае кои мускули е най-добре да бъдат тренирани,  за да сте  в добра форма. Ето някои съвети, които ще ви помогнат да не губите време в напразни занимания а да се насочите именно към своите проблемни области.

Разгледайте нашият интернет магазин http://shop.euro-woman.net/

и използвайте възможността от безплатна доставка и промоции!

За да започнете тренировките определете вашия тип тяло:

2

 

Пясъчен часовник

3


Най-добрите упражнения за вашия тип фигура

Можете да използвате всеки кардио уреди: колкото по-разнообразни – толкова по-добре. Ако е възможно, не позволявайте на тялото ви да свикне с определен уред  и да се отпусне. Като цяло, работата по една програма е 8-10 седмици,след това е необходимо да се замени. Две сесии по 25-30 минути на седмица ще бъдат достатъчни. Това е най-прогресивна форма на бодибилдинг и фитнес. Една балансирана тренировъчна програма с различни количества упражнения – това е всичко, което трябва.

Триъгълник

4

 

Най-добрите упражнения за вашия тип фигура

За да коригирате тази форма на фигурата, е необходимо да се отговори на въпроса за увеличаване на маса в долната част на фигурата за да се изравни с горната. Степера е ​​добър начин да се горят калории и добави маса на бедрата.Бягащата пътечка  също е подходяща .

Качествено трениране на цялата формация от мускулите на краката – това е основната цел на тренировките на тези момичета. Необходимо е да се съсредоточите върху  бедрата, правене на клекове,  преси,

Круша

5 81541867_large_0

Най-добрите упражнения за вашия тип фигура

За да регулирате  формата на този тип е необходимо да се отговори на въпросите, свързани с разширяване на раменете (обиколката) и гърба. Ниска интензивност, кардио под формата на ходене, колоездене, упражняване на бягаща пътека и ще се отървете от излишните килограми в долната част на тялото.  Степера определено не за „крушите“.

С упражненията за долната част на тялото трябва да бъде изключително предпазливи: никакви големи тежести, никаква работа по 6-8-12-15 повторения. 

Ябълка

6ц

Най-добрите упражнения за вашия тип фигура

Тук можете да използвате всеки кардио уред. Крос тренажора трябва да се избягва, тъй като те ще  увеличи теглото на краката.

„Ябълките“ Препоръчва се да са само комплексни тренировки с малки промеждутъци между сериите, които не трябва да бъдат по-малко от четири.  Основната задача на собствениците на този тип форма – „да изгорят“ мазнините. Високо интензивен силов тренинг, които може да се нарече „силова аеробика“  – това е най-ефективният начин. Основната задача – да поддържа високо темпо на цялата тренировка.

 

Правоъгълник

7с

Най-добрите упражнения за вашия тип фигура

Бягаща пътечка и степер –  това е най-необходимо за собствениците на такава фигура. Те трябва да избягват физически упражнения с тежък товар върху долната част на гърба.  Особено внимание следва да се обърне на диета, за да се отървете от коремните мазнини.

Стройни крака са главния коз на  „правоъгълника“. И те трябва да се поддържат като такива. Изберете две тренировки седмично за краката си.

ж

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s